
Ezek a leghatékonyabb módszerek, amivel fizikai munkásokat kereshetsz
Változó világunkban sajnos elég nagy a fluktuáció a munkaerőt tekintve, különösen igaz ez a fizikai munkásokra. Mivel számos területen hiányszakmákról beszélünk, így a fizikai munkát végző szakemberek válogathatnak a jobbnál-jobb ajánlatok közül.
De hogyan is működik napjainkban a kékgallérosok toborzása? Ma már kevésbé fontos az újsághirdetés, hiszen szinte mindenkinek a kezében lapul okostelefon. Leghatékonyabb a célzott hirdetés online közösségi média felületeken, ahol pozícionálni lehet a hirdetést földrajzi területre, szakmákra és érdeklődésekre. Itt akár a nem is aktívan keresőket elérheti a hirdetésünk.
Ehhez kapcsolódóan fontos a cégünk weboldalán hiteles tájékoztatást adnunk a cégkultúráról, az elvárásokról és fair módon kommunikálni a munkáltatóként nyújtott előnyöket. Erre a céges karrier oldalra érdemes elvezetni az érdeklődőket az előbbi közösségi média hirdetésektől is. A közvetítő oldalakat, állásportálokat is böngészik a munkakeresők, ha éppen nyitottak egy új munkára. Ezeken a klasszikus hirdetési felületeken érdemes tehát továbbra is megjelenni.
Ezeket is érdemes megnézni

Tetőablakok többféle stílusban és kivitelben
2022.11.02.
Mikor érdemes elkezdeni a jógázást?
2022.06.01.